XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Gai honekin beste posibilitate ugari dago, noski.
Planteamendu honetan, material jasoketa ongi antolatu behar da aldez aurretik (ikus 2. kasu azterketa).
Davies eta Whitney-ren liburuek (1979, 1981 eta 1983), gai baten inguruan testu mota desberdinak biltzeko tekniken adibide onak dituzte.
2.6 Testuen hautaketa
Irakurketarako materiala honako hauetatik eskura daiteke:
1. Irakurketarako testuak dakartzaten hizkuntz metodoetako testuliburuak.
2. Irakurmen trebetasunak lantzen dituzten aparteko liburuak, testu eta ariketak dauzkatelarik (liburu honetan
3.
4.
(Bada zenbait argitaletxek eskaintzen dituen irakurgai bildumik ere. Irakurgai hauek, ikasgelan nahiz ikasgelatik kanpo erabiltzen dira. Gai honetaz sakontzeko ikus Hedge-ren (1984)
Metodoetako testuliburu zaharragoen akatsak honako hauek dira: irakurgaietako lengoaia oso kontrolatua da, gaiak askotan ez du interesik eta ez dago testu mota desberdinen aukera handirik.
Irakasleek horrelako liburuak erabili behar badituzte, aparteko betegarri batzuz osatu beharko dituzte, aipaturiko irakurketaren helburuak bete nahi badira.
Testuliburu berriagoek, ad.